lauantai 9. elokuuta 2014

81. Mun suosikkikuvia

Multa kysyttiin, voisinko tehdä postauksen, missä esittelen teille mun suosikkikuvia Leosta. Meinasin kokonaan unohtaa tämän. Mulla alkoi koulu keskiviikkona, enkä Leoa ole ehtinyt oikein kuvailemaan. Eilen vaihdoin ulkoasun, en tykännyt edellisestä yhtään. Mitä mieltä te olette uudesta ulkoasusta? Laitan näitä kuvia ihan Leon ekoista kuvista asti, joten kuvia voi tulla paljon!

 Ekoja kuvia Leosta, tää on aina ollu mun suosikki! Tuolloin nähtiin Leo tokaa kertaa.
 Leo on tässä ihan sairaan sulonen! Kattoo vielä kameraankin, tää kuva onkin meillä kehyksissä :3
 Mun & Leon eka yhteiskuva. Leo ei tykänny olla sylissä kovinkaan pitkään, tän kuvan jälkeen se alkoikin rimpuloimaan itteensä pois :D
 Poken & Leon ekoja onnistuneita yhteiskuvia, oli muuten hankala ottaa, kun pojat ei malttanut olla aloillaan
 Toi sumu tekee tästä kuvastaj otenkin tosi kivan! Leokin ihan innoissaan.
 Tässä kuvassa kaikki onkin kohdillaan. Parhaimpia kuvia mitä musta ja Leosta on ♥
 Lentävä makkara ♥ Toi taivaskin on tosi kivan näkönen tuolla taustalla! 
 En oikein tiedä miks tästä kuvasta tykkään. Jotain siinä on mistä tykkään :D
 Toinen kuva musta ja Leosta, josta tykkään tosi paljon! Leo oli tossa tulossa parin päivän päästä jo vuoden.
 Landepojat ♥ Toi punanen saunarakennus tuolla taustalla on jotenki tosi kiva! :)
 Tästäkin kuvasta tykkään ihan sikana! ♥ Sirppan ottama, silloin kun se tuli kattoo meidä vaavelii
 Tää onkin aika uusi kuva, Leosta ja Dorosta jokunen aika sitten. Tää pääsikin myös banneriin!
 Tässä kuvassa tausta on ihan sairaan kiva. Vielä parempi  jos Leo katsoisi kameraan.
Leon kieli ♥ Tässäkin tausta on tosi kiva, ei ole näkyvissä mitään turhuuksia. Vain Lerppis ja vesi

Mistä kuvasta te tykkäsitte? :)

♥:Katj & Leo

10 kommenttia:

  1. oii aivan ihana ulkka :3 mut katja kerro mulle mistä lähtien facebook on ollu faKebook? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei apua miten oon sen tollee laittanu xDDD täytyy korjaa se sit ku meen koneelle xD

      Poista
  2. katja arvaa mitä pinja ja veera saa koranpennun sen nimi on pikkumyy

    VastaaPoista
  3. se on ihana sä varmaan itekkin haluut sellasen vai mitä katja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootan sitä et pääsen kuvailee sitä pikkusta sit ku mennää kattoo sitä! :3 Ja täl hetkel tossa meidän "vauvas" on ihan tarpeeks puuhaa...:D

      Poista
  4. mutta se saattaa näykkiä aina välillä jos sä yrität sitä silittää muo se ainakin yritti purra

    VastaaPoista
  5. nii mä vähän veikkaan että leossa on tarpeeks puuhaa teille varsinkin sulle riippuu vähä tietekin käytkö sä leon kanssa lenkillä aamulla ja illalla ja päivälla on siinä varmaan paljon puuhaa teille kaikille veikkaan että on näkyillään taas joskus se on moro ja mä vielä julkasen
    tämän ja sitten mä meen kattomaan sun videoita ne on ihania varsinkin se ikuisuutta ei ole olemasakaan se mua liikuttaa niin paljon että melkein itken se on niin herkkä video ja mä olen tilannu su kanavan

    VastaaPoista
  6. mä olin tänään pinjan ja veeran ratsastustunnilla ne ratsasti poneilla molemmat ja ne veeralla ja pinjalla meinas pukkittaa ja mä en muista niitten hevosten nimiä harmi että sun poni piti loppettaa surullista vai mitä

    VastaaPoista