keskiviikko 25. syyskuuta 2013

30. Lintujen jahtausta

Huomasitte varmaan, että täällä on uusi ulkoasu? Eilen tein tänne ja myös mun heppablogiin uudet ulkoasut, ihan vaihtelun vuoksi. Tosin jouduin tekemään bannerin kaks kertaa, koska ekassa bannerissa luki "Eigen Leo löwe" ja mua jäi häiritsee se, et vikä L-kirjain tuli vahingossa pienellä...:D Ei olla tällä viikolla hirveästi mitään tehty. Tänään mennään käymään mustissa ja mirrissä ja Leo pääsee mukaan. Aamulla oltiin Leon kanssa pellolla ja se jahtaili siellä lintuja. Tosin kaikki epäonnistui...yks hyvä tuli ja toinen ihan siedettävä, tosin laatu ei oo paras. Joten tähän postaukseen ei juurikaan kuvia tule. Hyi kohta on jo lokakuu ja ulkona alkaa olla jo kylmä...Perjantaina on taas jäljestyskoulu ja 6.10 ollaan menossa Hyvinkäälle. Viikonloppuna koitan tehdä postausta, jos ehdin. Oon nimittäin molempina päivinä menossa tallille ratsastamaan.

 Maanantaina kun mä siivoilin, niin Leo valtas mun sängyn...En saanu ees siivottua kokonaan, se on vielä vähän kesken..xp
 Tän päivän ainoo onnistunu kuva :D
Ja tän laatu on taas vähän huono...:D

♥: Katja & Leo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti