keskiviikko 14. elokuuta 2013

20. Paras kirjoittaja pääs koneelle

Vihdoin Katja päästi mut itse koneelle kirjoittamaan teille postausta tänne mun blogiin! Viime päivät on menny aika sateiesti..mikä on ihan tyhmää! Eilen aamulla käytiin Katjan kanssa lenkillä ja mä muka pelästyin ukkosta! Pyhpah, tarkkailin vain ympäristöä, ettei siellä vain olisi mitään mörköjä, kun pamahti niin kovaa. Ja kyllähän sillä matkalla mörköjä tulikin! Ne oli jotain tooosi isoja ja tooosi pelottavia. Katjan mukaan ne oli jotain heinäpaaleja, mut tosi pelottavia sellasia! Nehän ois voinu syödä mut!

Eilen oli kans tollanen kiva sateenkaari!
Mutterista saa laatua paremmaks, koska Katjalla ei ollu kameraa mukana, nii se otti kännyllä ton.


Illalla olin vielä koirapuistossa mun kaverin Lunan kanssa. Katja oli niin laiska ja jäi kameran kanssa kotiin. Sillä oli muka niin kiire. Se jäi kattomaan vaan jotain vampyyripäiväkirjoja netistä..Tänään aamulla sato kun käytiin Katjan kanssa lenkillä. Voi vitsi ku jostain sellasesta valkosesta ihme putkesta tuli vesipisaroita ja sit ku siit tuli sellanen tosi outo ääni, nii sain hepulikohtauksen. Oli se sen verran jännä. Ja näin vielä toisenkin sellaisen putken, siitäki sain hepuikohtaukset. Ne oli kuulemma jotain rännejä. Siellä lenkillä joku mies käveli meidän perässä ja sitten ku se ohitti meidät, se kysy minkä ikänen oon. Sitten se sano et oon tosi sulonen tapaus!


Lenkin jälkeen jäin alakertaan, kun Katja meni taas kattomaan niitä vampyyripäiväkirjoja. Olin sit niin utelias ja menin mukaan ja kiipesin ihan itse Katjan sängylle! Kateltiin sit yhdessä sitä ihme sarjaa ja sitten sainkin tehdä tän postauksen. Siellä sataa vieläkin, joten pysyttelen sisätiloissa. Lauantaina on tulossa tooosi kiva päivä! Katja kertoo siitä päivästä sitten myöhemmin kuvien kanssa.


Ja Katja otti musta vielä kuvan, jossa katon vampyyripäiväkirjoja, oli kyllä aika pelottava ohjelma, joten en uskaltanu kattoa sitä pitkään...


Mutta nyt päättyy tän blogin paras postaus (koska paras koira kirjoitti tän)

♥: Leo (&Katja)

10 kommenttia: